mandag 11. februar 2013

Jakke til hentesettet

Da er jakken til hentesettet i boks. Denne var super enkel å strikke! Jeg strikket i Safirgarn fra Sparkjøp. Fargen er 430- Lys lilla. Oppskriften er etter boka Myk Start. Elsker den boka!!! Så enkle oppskrifter og resultatet blir så bra!


Knappene har jeg kjøpt på Panduro Hobby. Er de samme på buksen jeg har lagt inn tidligere.

 


Gleder meg til å bruke den på lille knøttet når hun blir født. Mulig den er litt stor til nyfødt, men vi får brette opp ermer så går det nok fint!


Luen er allerede ferdig, men den legger jeg inn når votter og sokker også er ferdig. Neste prosjekt er "Hello Kitty" lue til storesøster!

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble! Veldig søte knapper. Så kjekt at den var grei å strikke også. Ha en fin, ny februaruke:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elin! Veldig hyggelig at du likte den! Det er ofte det enkleste som er det beste ;)

      Slett

Tusen takk for din flotte kommentar!