søndag 20. januar 2013

Bukse med seler

Jeg har helt forelsket meg i boka "Myk Start" som jeg fikk til jul. Det er så vanvittig mye fint til babyer i den <3 <3 <3 

Denne gangen har jeg strikket denne nydelige buksen med seler.
Jeg strikket den i str. 0-3 mnd. i håp om at den kunne være en del av et hentesett. Mens jeg strikket tenkte jeg at den så vel stor ut, men så slo det meg at det kan jo være relativt kaldt i Mai også. Så da passer garnet Merino ull fra Sparkjøp perfekt! 
Da jeg hadde fått sydd sammen buksen og sydd i knapper ser jeg at den fint kan være med på sykehuset likevel. Den er nok litt stor, men det burde gå fint. 

Knappene fant jeg på Panduro Hobby. De ligger ikke inne på nettsiden, men de er runde og hvite med konturen av en bamse på. Kjempe søte! 

Neste prosjekt er allerede i gang. Nemlig en jordbær lue til storesøster. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din flotte kommentar!